valborg ,

jaha ja , då sitter man här igen .. jag vet att jag inte har skrivit på fett länge men men jag har inte haft tid .. men nu e jag tbx iaf alla sötisar (aa) fett sköönt med typ lite lov nu iaf för e så fakking skoltrött o längtar värkligen till den 10 juni så att jag slipper forellskolan helvetet o lämnar alla skit , alla lögner , allt skit snack o alla falska rykten & fördomar bakom mig o blickar frammot , men först ska jag ha en ägande sommar med mitt creew ! sum' 08 kommer äga älsklingar :) men nu e det iaf valborg o den ska jag tillbringa med frida .., vi ska nog bara chilla för hon fick inte gå ut idag för tydligen visste hons föräldrar att det skulle bli kröök men aja nu ska vi sitta hema hos henne o bara umgås o så . o frida du vet att jag älskar dig :D <3

men jag e typ fett glad oxåw för att jag har fått david som min bästis , han e världens bästaste :) jag älskar dig david bästis <33

men nu ska jag sminka mig lite mer o fixa till knullruffset men skriver så fort jag kan , pusshej o hare bra alla töötisar :) puss puss §§



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0