har tråååk så här kommer lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja jag tror faktiskt att jag gjorde det
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte vad jag vet (?!) ^^
4. Dog någon som stod dig nära? Två kompisar dog ...
5. Bästa resan 2008? Har tyvärr inte rest så mkt .. :S
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Nej, jag har det jag behöver
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 15 juni för det var då jag fick tillbaka min drömprins !
8. Vad var din största framgång 2008? vet inte ..?
9. Största misstaget? Har gjort många misstag men inga jättestora
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja
11. Bästa köpet? Jag vet inte, har köpt så himla mkt ^^
12. Vad spenderade du mest pengar på? Typ kläder skulle jag tro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?  angel - flipsyde
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och, har ju hänt så mkt olika saker
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? bitchat
18. Hur tillbringade du julen? ska åka till hede och fira med familjen & mormor o morfar
19. Blev du kär i år? JA ! =D <3
20. Bästa känsla? när jag är med Henrik 
21. Favoritprogram på TV? Sex and the city eller nya 90210
23. Bästa boken du läste i år? Ingen aning !
24. Största musikaliska upptäckten? Haha va ?
25. Något du önskade dig och fick? ja henke :$ <3
26. Något du önskade dig men inte fick? får se när tomten kommer (a)
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Va hemma och firade
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja :)
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? FJORTIS FJORTIS FJORTIS tills i somras
31. Vad fick dig att må bra? älskling, mellis och mamma
32. Vilken kändis var du mest sugen på? ehm jag venne ?
33. Vem saknade du? papi & ebba & såklart alla i hede <3
34. De bästa nya människorna du träffade? tjejerna i HT1 på Nacka Gymnasium, underbara chicks !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0