fredag

hellow ^^ dagen började med att jag vaknade o gick upp o klädde på mig o sminkade mig , sen så skulle jag gå till skolan o jag var försenad som vanligt .. men när jag väl hade börjat gått så skulle jag ta upp mobilen o messa frida o säga att jag kom snart men då hade jag glömt den hemma så jag vände o gick hem o hämtade den o sen så gick jag igen .. jag lixom glömde messa frida då så att när jag typ nästan va vid skolan så messade hon mig o frågade vart jag va o då sa jag att jag strax va där o att hon skulle ta en plats till mig (: när jag kom fram till skolan så hämtade jag matte böckerna i skåpet o gick in i klassrummet o hade matte , det va ju lixom meningen att vi skulle jobba på lektionen men jag o frida satt o sminkade oss o jag satt o messade med henke :) sen hade vi rast o sen so där vi skulle diskutera om vad vi tyckte om dödsstraff o efter det hade vi lunch o efter det hade vi praktiskt-estetiska ämnen o jag har musik o det va första lektionen för terminen. vi ska göra musik projekt o spela o sjunga olika låtar så vår lärare berättade om det o sen fick vi göra en musik tävling o mitt lag vann :D sen bestämde vi en av låtarna som vi skulle spela o det blev twist and shout med the beatles (vi va tvungna att välja typ 50-60tals låtar^^) sen fick vi sluta o då gick jag hem o nu sitter jag här o väntar på att frida ska komma (: o sen så blire vell att vi drar till haninge eller nåt :) men puss puss <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0