år 9 dag o hede ,

helluuw alla glaada , idag har vi haft år 9 dag i alby. där hade vi tio grenar som vi skulle göa och så skulle vi vara utklädda , vi i 9a va pirater. det gick ganska bra och all va duktiga fan , men värdens största eloge till calle som sprang upp för hela alby backen och blåste upp en ballong , du gjorde dagens insats ! :) aja när allt va klart så drog vi o käkade vid albysjön o as många badade men jag hade inga badkläder plus att jag skulle hem o packa .. nu har jag just packat klart o väntar på att mamma , jenny o lina ska komma hem . när dom kommer hem så ska vi åka till hede . ska fira min gammelfarfar som fyller 90 :O ^^ GRATTIS :D <3 det kommer bli värsta festen som det alltid blir med min släkt , aja kommer hem på söndag o alla måste langa massa söta sms o ringa massa !

märkte att min kamera va paj idag o blev lessen :( men men får laga eller köpa ny , men skriver mer när jag kommer hem :) puss puss <33 hare bra fuckers för jag kommer ha det BÄST ^^

den här bilden e värsta flum bilden ba så att alla vet ^^ (aa)
image5



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0