lediig :D

hej alla söta , idag e jag ledig och hade tänkt sova länge men klockan elva så ringer yosra o väcker mig o sen kunde jag inte ´somna om -.- aja sen satte jag mig vid datan och fixade lite tvätt också . just nu sitter jag o väntar på att sandra ska sluta så att hon typ kommer hit så att vi kan göra ngt. slänger in en liten flum bild  på oss ^^ jag älskar dig bästis <3
image3

helgen har varit bra :) det började i fredags med att jag och frida drog till haninge och schteekte och jag köpte en tubklänning :) sen så drog vi hem till henne och jag fick träffa hennes morfar och låtsas mormor o sen så satte vi oss och sågade massa fuckfaces på pea ^^ när vi satt där vid datan så hörde vi att nån ropade frida utanför fönstret och när vi kollade ut så stog alex o linda där så vi drog ut till dom o följde med dom till busshållplatsen och vi hade gryymt kul , älskar er sötnosar <3 sen började jag o frida dra oss hemåt till frida o på vägen mötte vi några typ 20 åringar som vi började driva med o visslade åt dom o grejer fast sen drog vi hem till frida , kom hem typ halv tolv eller nåt .. då satte vi oss vid datan igen o efter ett tag gick hon o la sig o jag satt och chattade . sen började henke skriva o va fett gulliieh och sen snackade vi lite med erik bruusch i trippelchatt o båda va fett söta mot miih :$ (aa) sen så gick jag o la mig o vaknade på morgonen av att maria kom in o väckte oss o tyckte att vi va söta bara för att vi låg i samma halva av sängen när frida egentligen skulle ligga på sin sida (hon har dubbelsäng) . frida sa att hon gjorde det för att jag tydligen hade snott hennes täcke o slängt ner det på golvet i sömnen ^^ ajja sen drog vi o käkade frulle och sen sminkade vi oss och sen skjutsade dom mig till centrum där jag skulle möta mami , hon stog och hade blom lotteri med lions så satt där i typ en o en halv timme och väntade , men det gick bra för john älsk roade mig , du e fett söt älskling tro mig :) <3 sen så gick vi till hm o mamma köpte strumpbyxor o leggings till migg (a) sen åkte vi hem och jag typ chillade tills vi skulle åka o hämta min låtsas pappas päron för att sen pka till anneli och linnea och äta middag. när vi kom hem så la jag mig i sängen och kollade på american pie och eurovision song contest (som gick åt helvete , men björn gustafsson va fett söt bara det att han typ skämde ut sverige men visst ^^) sen slaggade jag och igår så var jag på växtverkstans konfirmation och jag fick en bok och ett kort för att jag har varit konfa ledare för dom :) sen så drog typ alla ledare till centrum o följde med när mellis köpte skor och vi provade massa fina skor ;) efter ett tag kom mamma o hämtade mig så vi drog till tyresö hallen och kollade på när min syrra hade gympa uppvisning, sen drog vi hem ett tag o skulle tydligen åka och äta middag hos min låtsas pappas päron .. när vi kom hem därifrån så chillade jag och kollade på tv till typ 1 sen somnade jag.

ne nu ska jag duscha och sminka mig o fixa allt annat innan jag ska ut :) pusss <33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0