hellu darlings

Tjenaaaare , läget ? Förlåt för dålig update men har inte haft tid , i torsdags var jag först på tjejgruppen och sen på Crazy Night. I fredags åkte jag och mötte älskling direkt efter skolan och sen åkte vi till mig och jag fick reda på en hemsk sak :'( Igår så var jag och älskling i stan och köpte massa julklappar och sen åkte vi till Nacka Forum och mötte mami och mormor och åt med dom. Sen åkte vi tillbaka till stan. Idag har jag varit i kyrkan med kottarna hela dagen och sen åkte jag hem och har firat min syster och mormor. Ikväll ska jag kolla på Wallander på 4an och duscha och bara chilla för är lite förkyld .. :/

Ha en bra kväll , vi hörs snart igen !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0