trött men glad !

Hejsan allihopa :) Övernattningen var verkligen rolig och mysig , kände mig jätte trygg när jag sov i älsklings famn :$ Bilder kommer senare när dom som hade med sig sina kameror har skickat pixen. Somnade vell vid halv tre-tre och blev väckt nio :S Vi åt frukost och packade ihop och sen åkte jag och älskling hem till mig och vilade, myste och så har vi duschat också. Nu har vi just ätit köttbullar och makaroner som jag lagade när min sleeping beauty låg och sov igen (?) ^^ Snart kommer mormor och morfar hit också , har saknat dom jättemkt ! Har inte träffat dom sen i somras ... Nej nu ska jag gå ner till älskling och göra honom sällskap , ha det bra alla ! Och om jag inte hinner skriva mer innan kryssningen imorrn så hörs vi i helgen nån gång och för er som känner mig så kommer mobilen troligtvis va med , ciao ! :) <3

Henrik Ivergård , mitt hjärta, mitt liv, mitt allt ! Jag älskar dig nu & föralltid <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0