tröttis

God morgon, alltså det måste vara nåt fel med mig för jag klarar inte att somna om på morgonen :O:( Som idag så vaknade jag först av att fkn hemtelen ringde o eftersom jag hade en bärbar nere hos mig så väcktes jag självklart .. Men efter det tror jag att jag somnade om i ca 30 mins o sen vaknade jag igen för att jag va as pissnödig -.- Sen kunde jag inte somna om även fast jag va jätte trött, men låg iaf o kollade lite tv. Sen gick jag upp och satte mig i soffan ett tag och väntade på att datorn skulle bli ledig. Det var kul att få träffa mormor och morfar igen , och så fick ju älskling träffa dom också :) Fast stackarn höll på att ramla ner för våran trappa när han skulle hem så jag blev rädd och skrek till men det gick bra ! Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för vi ska åka mot Slussen om ca två timmar. Har bestämt mig för att mobilen ska med men kommer troligtvis inte svara när jag är i Finland, eller så kommer jag stänga av den så att det inte kostar så mkt cash ! Kommer iaf sakna älskling grymt mkt ..! <3 Så lägger in några bilder på oss



 <3



Ha det bra här i Sverige !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0