.

hejsan , har inte skrivit på några dagar och som alltid är anledningen att jag inte har hunnit eller orkat ... i torsdags var ju jag och mamma som sagt på spinning och det gick asbra ! :) sen chillade jag & kollade på tv resten av kvällen. igår va jag som vanligt i skolan och åkte sen hem till älskling o var här hela kvällen. nu är jag här igen och idag har vi varit i stan och kollat lite , o så gick vi runt till typ fyra olika donken men alla va fulla så vi åt i kungshallarna på ett thai ställe :) jag blev jättelycklig eftersom jag älskar thaimat ! har hört att dt skulle bli thai till middag :D nu sitter vi vid varsin dator , jag sitter i sängen med bärbara och kollar pea & bdb samt skriver här och henke sitter vid stationära och spelar lite .. hoppas alla får en bra kväll ! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0