-

Helluuuu alla söta.
Hoppas ni har haft en bra dag ?! Det har jag iaf, ni vet ju hur min skoldag såg ut så det flöt på hyffsat bra, Johanna o jag var dock väldigt flum på mönsterkonstruktionen ^^ Efter skolan så åkte jag till centrum o mötte Mellis, Fanny, Krull o Linus o kollade på när Mellis gjorde en sak, vet inte om jag får berätta så därför jag inte berättar vad. Kan iaf säga att det blev fint o att hon var duktig tjej =) Iaf sen så kom lite mera folk men dom drog typ dirr för dom skulle möta nån brud o sen drog dom hem till Krull o käkade. Vi kollade lite på H&M o sen gick vi till Belle o snackade med Fatou, ägaren, så sjukt klockren brud asso ! Vi alla tre ska lämna in våra cvn där för hon behövde personal, lätt att det skulle bli kul att jobba där med klockrena tjejer men vi får se hur det blir =) Sen så gick vi o köpte schampoo o tandkräm o sen åkte jag till Handen o mötte Henke o Annika. Vi va på apoteket o sen bjöd Annika oss på Taco bar, tack ! Sen åkte vi hem hit o sen dess så har jag o älsklingen bara chillat. Om en halvtimme så ska jag hem .. Strax kommer det komma in en dagens outfit. Hörs då.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0