31 december 2009, årets & decenniets sista dag.

Hej allihopa.
Kom in för ett tag sen efter att ha kört skoter med Jenny o Lina.

Här kommer en resumé av mitt 2009;

Januari:
Firade in det nya året här i Hede med familjen o mormor o morfar. Började min andra termin på Nacka gymnasium och fyllde 16 år samma dag som jag o älsklingen firade 7 månader. Helgen efter så firade jag min födelsedag med middag i kungshallen med älsklingen o dom närmaste vännerna :) Samma helg så fyllde älsklingen 17 år så var hos han o firade med middag. Annars hände inte så mkt.

Februari:
Firade alla hjärtans dag med älsklinges dagen innan, alltså den 13e, eftersom han skulle bort o min syrra skulle ha pyjamasparty. Fick en sjukt söt nallebjörn (a) Tillbringade sportlovet i Hede med syrrorna, skrev alla rätt på skoterprovet ! Mormor skrapade även triss i tv4 !

Mars:
Hände inget speciellt förutom att jag firade påsken uppe i en av stugorna med familjen o mormor o morfar.

April:
Min minsta lillasyster fyllde 7 år o morfar blev pensionär o firade sin födelsedag hos oss. Var hos Sebbe o Mellis på valborg efter att jag o Mellis hade varit i Sickla o sen lunchat i Tyresö med mormor o morfar.

Maj:
Den här månaden hände det nog inte så mkt, inte vad jag kommer ihåg iaf ^^ Jo, Johanna hade fest :)

Juni:
Slutade första året på gymnasiet, älsklingen åkte till sin morfar i Thailand och var där över våran ettårsdag. Firade midsommar i Hede på en fest med massa släktingar o åkte sen hem. Var även på Grönan med Johanna. Åkte tillbaka till Hede den 30e.

Juli:
Åkte till Norge den 2a för att gå på kusinens konfafest, vi hade även sommarfest på kvällen, en riktigt härlig dag ! Annars så tillbringade jag hela månaden i Hede o var på olika aktiviteter på byfestveckan o så var det ju såklart folkrace, det måste ha varit kallaste helgen på hela sommaren för det var vissa som gick med sina tjocka vinterjackor.

Augusti:
Åkte hem i början av månade o fick äntligen träffa älsklingen ! Var även på Grönan igen fast den här gången med Henke, Mellis & Sebbe o såklart prickade vi in samma dag som Lady Gaga skulle uppträda så det var verkligen smockat med folk ... Var på ung 08 o the voice 09 o började även 2an.

September:
Var på kräftskiva hos Sebbe o Mellis på fredagen sen på lördagen så firade vi Emelie i Tanto o träffade massa folk o sen till sist på söndagen så träffades några av oss som hade varit i Tanto, i stan o så kollade vi på Inglorious Basterds :) Började även praktisera på Name it.

Oktober:
Praktiken fortsatte o åkte till Hede den 25e med älsklingen :)

November:
Kom hem från Hede den 1a. Praktiserade även den här månaden, allt flöt på. Mellis fyllde 18 !

December:
Praktiken slutade, jag köpte massa julklappar för typ alla mina pengar. Firade 1.5 år med älsklingen med middag & bio. Var även på asiatiskt julbord med älsklingen, Annika & Knutte, Sebbe & Mellis. Firade julafton hemma hos Carin, Greger o Fred med dom, Britten & Åke, Ruthan o familjen :) Sov hos älsklingen sista natten i Sthlm, o sen åkte familjen hit. Nu är det bara ca 9 timmar kvar av det här året och även decenniet.

När jag kollar tillbaka på främst decenniet så har jag många bra minnen t ex så har jag fått två systrar (Lina & Ebba) o så har jag hittat världens underbaraste kille ! Det som jag först o främst tänker på som är dåligt är att några som jag känner har gått bort ... Men men, så är livets gång o nu ska jag tänka positivt och blicka framåt alla kommande år !

Här kommer några bilder från det här året o några av dom senaste åren under det här decenniet.











GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA ! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0