sista.

God kväll, jag kom hem för ca en halvimme sen och sen dess har jag hunnit byta till min söta lilla snobben pyjamas samt tvättat mitt hår. Igentligen vill jag sova hos älskling igen men ska möta mellis på Gullmars vid 11 eller halv 12 imorrn så va det ingen idé. Får vell se hur det blir nästa helg :) Nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på tv och vänta på att mamma och Conny kommer hem, eller sova om det blir för sent. Dom har varit på Joe Labero , eller dom är typ fortfarande där eftersom jag inte får tag på mamma. Aja får hoppas att dom kommer snart för tycker inte riktigt om att va helt ensam i det här stora huset, man inbillar sig att man hör ljud och är lite allmänt skrajsen ni vet (?) Nej nu ska jag ta och stänga av datorn men vi hörs imorrn, ha det så bra tills dess. God natt, sov gott och dröm sött :) Kram / E

En av 2008 års sista bilder.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0