henke kollar simpsons så jag gör en sån här

Jag har insett att min senaste kyss: smakade Ben&Jerrys ^^
Jag pratar: gärna och ofta
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: Mellis
Min första vän heter: Sabina
Kärlek är: underbart
När jag borstar tänderna: så borstar jag dom ?
När jag lagar mat: blir det gott =)
Jag tänder på: Henke

Jag är rädd för: spindlar
Den värsta känslan är: när man blivit sårad och sviken
Den bästa känslan är: att vara nära Henke
Jag är bäst på: att prata o skratta ^^
Jag är sämst på: matte xD
Om jag va ett djur skulle jag vara: tiger eller fågel
Min mobiltelefon är: inte min utan det är Henkes
När jag vaknar på morgonen: Vill jag oftast somna om igen
Just nu tänker jag på att: Henke är söt nu när han litter i sängen o kollar på tv
Bebisar är: helt underbara, jag längtar tills jag får en egen !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0