hos bebi

Hej igen alla.
Nu sitter jag hemma hos min älskade pojkvän i hans säng med bärbara o chillar. Han är så underbar o snäll, han gjorde honungsvatten till mig, hämtade alvedon, badade ett varmt bad med mig o så massa mys. Han är bäst på att ta hand om folk & han är bäst min, bara min bebiiiis ! <3
Haha bråket med Maggan haggan fortsatte o hon säger att det är VI som är dumma o gör fel o inte hon. Rektorn ska komma o vara med på en av våra lektioner men då kommer hon säkert vara så fkn fejk, usch ! O som om det inte vore nog med att en lärare va grinig idag så kom en till jävla grinig cplärare. När vi hade gått från datan o satt utanför matten (på golvet eftersom bänkarna va upptagna) så kommer en kille som sitter i elrullstol o ska köra förbi. Jag flyttar såklart på benen så mkt jag kan så att han ska komma förbi. Han kommer förbi utan problem men efter kommer läraren o ungefär såhär lät konversationen:
Läraren; du kunde inte flyttat på dig ?
Jag; ehm jo men .. (hann inte prata klart eftersom han avbröt mig)
Läraren; varför sitter du på golvet ?
Jag; för att det inte finns lediga bänkar ?
Det följs av att läraren gör en ful min o går därifrån medans han skakar på huvudet. Visst jag fattar att han blev arg men vafan jag aktade mig så mkt jag kunde o killen i rullstolen kom ju förbi !?
Jag o mina kompisar börjar garva o ba 'eeehm okej fett skum ?!' Bänkarna blir strax efter det lediga o vi sätter oss där, läraren kommer tillbaka o jag o emelie säger bara för att jävlas 'hrm en BÄNK !!' när han går förbi. Annie o Aida i frisör sitter på golvet med benen utåt o gissa vad läraren gör, han SPARKAR till Annies (tror jag) fot, får lärare göra så ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0