torsdag

God morgon allihopa !
Sitter nu i datasalen o har datakunskap. Vi ska bara göra klart våra powerpoint o visa upp dom för Maggan o sen är kursen typ slut, skönt ! ^^
Igår var jag i skolan mellan 10.45 & 15.30, första lektionen kollade vi på film, sen hade vi lunch o sen hade vi matte där vi kollade upp fakta till våran lilla redovisning vi ska ha på onsdag. Sen hade vi bild o Sane var jättesnäll o gav oss glass =) Vi var bara 7 av 15 på bilden igår o på lektionerna innan så var vi 9 ^^ Iaf sen så mötte jag Mellis o vi drog till centrum o käkade o sen drog vi till ungis.
Idag ska jag va i skolan till 15.00 o sen ska jag möta Linda o så ska vi till tjejgruppen o sen kommer Henke dit och så käkar vi i centrum o sen så är det ju crazy night så vi ska kolla där, hoppas dom har smink på H&M för 10 kr styck igen ! =)

Linda
2009-05-28 @ 10:52:06
URL: http://saltali.blogg.se/

Gullig du är Emma!, jag har nog aldrig berättat för dig hur mycket du igentligen betyder för mig, men jag hoppas du vet det! och jag hoppas vi kommer känna varandra långt in i framtiden! Jag älskar dig gummen! <3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0