fredag

Shue.
Sitter i älsklingens säng o vi åt middag för ett litet tag sen.
Idag var jag först i skolan mellan 9 o 3, redovisningen, provet och bokdiskussionen gick bra ! Jag o Johanna fick även tillbaka våran samhällsuppgift o fick veta att vi hade fått VG+ på den :D Efter skolan åkte jag hem till Henke o vi myste o snackade lite o sen så kom Annika o hämtade oss o så åkte vi o handlade inför imorrn :) Nu ska vi snart äta efterrätt som är munkar eller bullar som Henke köpte på Willys, haha ^^
Juste, när jag var påväg hit nu på eftermiddagen o åkte förbi statoil vid Sköndal så såg jag att det var fullt med utryckningsfordon och så var hela macken avspärrad, innan dess så hade vi mött en ambulans. Läs här vad som hade hänt, usch läskigt det där asso !
Hörs kanske sen, annars så får ni ha det så bra tills vi hörs igen !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0