tisdag

Hej allihopa.
Sitter i älsklingens säng o har precis svarat på kommentarer o kollat lite på fb eftersom Mellis hade taggat mig på 5 bilder, kan lägga in dom här sen :)
Idag så är jag ju ledig o i morse vaknade jag först vid kvart över 9 o då kollade jag lite på tv till 10 då jag somnade om till typ tjugo över 11 o även då somnade jag om till tjugo över 12. Käkade då lite pasta o pastasås o fixade mig, skyndade (så gott jag kunde pga skavsår o blåsor) till bussen mot Haninge men missade den o fick vänta i en halvtimme. Väl i Haninge så gick jag till polisen o väntade på mamma o så fixade vi leg till mig o sen skjutsade hon ner mig hit. Tog ut Caster snuttan på en härlig promenad o sen kom även älsklingen hem också o då värmde vi en pasta o sen dess så har vi pratat lite om hur dagen har varit o lite sådär :)
Igår så blev det inte så att jag stannade hemma utan Anus kom till mig vid halv 6 o då käkade jag lite o sen åkte vi till Maxi o mötte Mellis o flummade runt o köpte lite godis o så, Mellis köpte massor typ 3.1 kg haha men hon ska fylla påskägg så. Kom hem vid 9 o då kollade jag på Svenska Hollywoodfruar haha ^^ Senare så rakade jag benen o duschade o tog det bara lugnt framför tvn, somnade vid 12 kanske för var helt slut.


M I N I I Z Z A
2010-03-30 @ 17:01:18
URL: http://miniizza.blogg.se/

aahha eller hur haha

Emelie's WickedTime
2010-03-30 @ 17:08:05
URL: http://wickedtime.blogg.se/

sv: så lite så;) allt bra?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0