söndag

Hej på er.
Vet att jag inte har uppdaterat så mkt i helgen förutom nån enstaka mobilblogg men har inte haft tid.
Idag har jag jobbat mellan 10.30-14 o när jag slutade så kom mamma o hämtade mig eftersom jag har så sjukt ont i fossingarna efter igår ... När vi kom hem så började jag städa lite men efter ett tag kom Carin, Greger, Fred o Philip hit. Vi fikade lite o jag höll i lilla Philip, åh jag älskar bebisar!! När dom åkte hem så fortsatte jag städa o sen käkade jag middag med tha family ^^
Igår så jobbade jag heldag, öppning i outleten o stängning i butiken, därav mina onda fötter eftersom jag stog upp mer eller mindre 7,5 timmar i sträck... Efter jobbet så kom mamma o hämtade mig (hon är så snäll hon) o skjutsade mig till centrum där jag mötte Mellis, Anus, Linda o Robin. Vi köpte mat o gottis o sen åkte vi hem till Linda där vi gjorde tacos till middag, satt o snackade o umgicks o sjöng lips (singstar för xbox.) Riktigt trevlig kväll med underbara personer!
Puss o kram.

sanne-madeleine
2010-10-31 @ 19:16:11
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

hejsan allt bra med dig? :)

sanne-madeleine
2010-11-01 @ 13:07:50
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

ont i fötterna? hahha det är inte så skönt, kan jag faktiskt hålla med om :)

det är bra med mig, vad har du för dig? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0