tisdag

Hejhej!
Jag vet att jag inte har uppdaterat typ något alls men har inte hunnit nu i helgen eller större delen av förra veckan heller för den delen. Jag kan berätta lite om vad jag har gjort under dagarna!
I onsdags gjorde jag typ inget, eller jo jag tränade på kvällen o skrev projektrapport på dagen.
I torsdags fixade jag och syrrorna lite påskfint i trädgården med ett påskris på trappan o lite fjädrar i några av träden o så satte dom fast fjädrar på räckena på trappan ^^ På kvällen så blev det grillmys hos Linda med henne och Linnéa, god mat på tallriken, god dricka i glaset och trevligt sällskap såklart :)
I fredags hjälpte jag till hemma så hjälpte mamma med att städa vår ena altan o sådär innan jag duschade och fixade i ordning mig o åkte till Henke. Där blev det middag med han, A & K, S & M samt T & D, trevligt som bara den. Sen spelade vi legospel med S & M.
I lördags så hjälpte jag till hemma, målade lite av räckena på vår andra altan o sådär. Påskharen hade varit på besök så blev påskäggsjakt med syrrorna ;) Vid 5 kom B, Å, C, F och P o hälsade på o jag passade på att bebisgosa med lille P, mys! Vid 21.30 blev det promenad med dom två L:n ;)
I söndags hjälpte jag återigen till med att måla på räckena innan det var dags för en dusch o göra sig i ordning, A, K och H kom och hämtade mig o så åkte vi ut till H's mormor o hennes man på lunch-middag, dit även S & M kom, mycket trevligt! Åkte därifrån runt 5 o var hos H en snabbis innan jag återigen mötte M o åkte in till Medis och tog en cider på Snaps uteservering o snackade lite.
Igår hjälpte jag ännu en gång till med målning, det var de jobbiga platser som var kvar så jag brottades med buskar och träd för att komma åt men jag klarade det! Jag och pluttisarna åkte till C, G, F & P ett tag så fick bebisgosa igen, vilken total lycka för mig ;) När vi kom hem så kollade jag lite tv innan maten o sen efter middagen så fikade vi lite :)
Idag har jag varit i skolan och nu är jag hos mitt hjärta! Eftersom jag ockuperade tvn här uppe så gick han ner och kollade på tvn där men ska nog hämta upp han nu o mysa lite :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0