WOHO!

Kolla vad jag fick i julklapp, heeeela SATC-boxen!!! :D Fatta hur lycklig jag blev! Eller haha jag fick faktiskt 2 stycken, en av familjen och en av hjärtat men jag bytte en av dom idag. Tanken var att jag skulle byta mot båda filmerna men det var bara den andra filmen som fanns kvar på Media markt och jag hittade inte den första på de andra ställena jag var inne på men ska gå till Åhléns någon dag för där är jag nästan 100 på att den finns så då ska den också bli min. Kommer då ha hela boxen med alla 6 säsonger samt båda filmerna, då kommer jag vara riiiiktigt lycklig som den SATC-älskare jag är! ;)
Dagen idag har bestått av shopping i stan med M, J, T & J, lunch på Max, Happy feet 2 i 3D-bio på Sergel samt middag på Hörnet med L :)
Nej nu ska jag kolla på några avsnitt, får berätta mer om min jul senare :) Puss på er!



LIEEYA - ART MY WAY ♡
2011-12-30 @ 00:26:35
URL: http://lieeya.blogg.se/

Hejsan!

Nu finns min senaste teckning "Love Explosion By Lieeya" på bloggen, kommentera gärna och säg vad du tycker! / Kram, Lieeya




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0