måndag 28/2-2011 - lunch och tygshopping!

Hejhej!
Sitter i Henkes säng o chillar lite.
Idag vaknade jag vid halv 11 o fixade i ordning mig och förde över pengar för några biljetter till skivan. Strax efter 12 hoppade jag på bussen som Linda satt på och så åkte vi in till Ohlssons tyger. Blev 604:- fattigare men 9 m tyg, 3 blixtlås samt massa paljetter rikare så det är chill ändå! Köpte även lite rakhyvlar på In & Finn, 10:- för 10 st liksom, då spelar det ingen roll om dom skulle vara dåliga, haha! Mötte Paulina runt 2 och fick biljetterna som jag tidigare förde över pengar för :) Sen drog jag och Linda oss mot Tasty thai men påvägen dit gick vi in på Myrorna där jag köpte en väska, en Gucci, ser faktiskt äkta ut och står att den är Made in Italy men jag vet inte, nice var den iaf ;) Det blev en trevlig lunch med god mat och massa skratt, som alltid med min käre make ^^ Kom hit för ca 40 mins sen och sen dess så har jag och mitt hjärtegull legat och pratat lite..
Nej nu ska jag kolla bloggar, puss puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0