söndag

Hejhej!
Ligger just nu i sängen o kollar på Wallander; hämnden, kom hem för typ en halvtimme sen.
Idag så väckte mamma mig vid 11, då duschade jag, klädde på och fixade mig, packade upp väskan mm. Vid 13.45 åkte jag till älsklingen o kom dit vid 3, en liten stund innan resten av gästerna. Vi firade att min babe hade fyllt 19 o fick god paella o sen pannkakstårta. Spelade även lite spel med några som var där, kulkul!! :D

I fredags så var jag tvungen att gå upp halv 6 för att sen ta bussen tjugo över 6 o åka till centralen o möta klassen o två lärare. Vi såg Mikael Persbrandt, haha ^^ Tåget gick tio över 7 o pga förseningen, som jag mobilbloggade om, så missade vi tåget till Borås i Göteborg o fick åka buss ist. Kom tillslut fram till Borås vid 12 o då gick vi till vandrarhemmet o lämnade väskorna. På schemat stog Nordisk designskola och Textilmuseet o sen hem o fixa sig inför middagen på en grekisk restaurang. En god fläskfilésouvlaki på tallriken, gott vin i glaset o riktigt trevligt sällskap gjorde middagen perfekt! Vi gick upp till vandrarhemmet ett litet tag innan vi gick ut för att testa Borås nattliv, vilket var sådär men men, jag hade kul iaf!
Igår så ringde larmet 08.15 då det var dags att gå upp och äta frukost med allihopa o sen fixa sig för ännu en dag i Borås, fixade även i ordning rummet. Klockan 11 var vi på plats på Textilhögskolan där det var öppet hus och vi var väl där till ca 14.30 o efter det gick jag o Ninni o käkade. 15.20 hämtade vi väskorna på vandrarhemmet för att sen gå till tågstationen o ta tåget som gick 16.01. Efter ett byte i Herrljunga o ett i Skövde så var vi äntligen hemma i Stockholm klockan 19.45 o då kom mami o hämtade mig. Åkte hem o käkade o fixade mig o vid halv 11 mötte jag Linda på bussen o så åkte vi till Entourage där vi fick gå före kön o gå in gratis o grejer eftersom Lindas kompis släkting äger stället! Hade verkligen skitkul med tjejerna, en klart minnesvärd kväll :) Kom hem runt 3 o då tvättade jag bort sminket o sen somnade jag.
Har tagit lite bilder men är på tok för trött för att lägga in dom nu, ska kolla klart på filmen nu så puss puss!

E M M A

Life is a wonderful journey