onsdag

God kväll!
Ligger just nu i sängen och kollar på filmen Poseidon som går på tv3, helt okej film faktiskt.
Idag så var jag på infomöte på Arbetsförmedlingen klockan 1 och jag trodde att det skulle hålla på nån timme eller två och med tanke på att vädret var helt underbart kändes det inte så lockande men det var bara att bita ihop... Till min stora glädje höll det bara på till typ halv 2 så då gick jag hem och solade i ca en timme innan jag höll på att svettas ihjäl för att det var så varmt. Då gick jag in och tog en kall dusch vilket var sjukt skönt! Efter det så satte jag mig och kollade på lite bilder från när jag var bebis som jag hittade igår :)
Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen, puss på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0