tidsfördriv babes!

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? haha ingen aning
. Gillar du nån nu? yeah!
. Vad gjorde du inatt? sov som en bebis
. Och i förrgår natt? samma som inatt
. Vad gör du innan du ska sova ? tvättar bort sminket, kissar, klär av mig osv.
. Kan du prata med din mamma om allt? ja det kan jag, hon är världens bästa!
. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? självklart, skulle vara lite svårt att dölja det när man börjar få värsta gravidmagen liksom ;)
. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? självklart, dum fråga ^^
. Choklad eller glass? choklad
. Push-up eller T-shirtbh? t-shirt, push-up är så jävla obekvämt och onödigt för mig då jag inte siktar på att ha tuttarna precis uppe vid hakan ^^
. Stövlar eller sneakers? sneakers!
. Kjol/klänning eller jeans? både och

Åtta f a k t a
. Hårfärg: brunett baby
. Längd: 1,74
. Frisyr: långt hår, uppklippt, snelugg
. Ögonfärg: brunaaa
. Skostorlek: 39-40
. Humör: glad oftast!
. Vänster eller högerhänt: Höger

T i o s a k e r o m d i t t l i v
. Har du nånsin varit kär? yes, jag är kär!
. Tror du på kärlek? ja absolut!
. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? nej faktiskt inte
. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja tyvärr, hoppas det aldrig händer igen...
. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? i hope not
. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? ne, eller ja, jag och Henke var typ bästa vänner när vi blev tsm men annars nej!
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? nej, bättre att berätta det! :)
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nope :)
. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? hur ska jag kunna veta om jag haft det om den var hemlig? ;)
. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? absolut!

T i o s a k e r ;
D e t d ä r e l l e r d e t h ä r
. Kärlek eller pengar? - kärlek, utan tvekan!!
. Vin eller öl? båda, ibland känner man för vin och ibland för öl.
. Dag eller natt? båda
. One night stand eller förhållande? förhållande, vore kanske lite knäppt om jag svarade o n s ^^
. Tv eller internet? - båda faktiskt, multitaskar nu genom att både skriva här och kolla tv, skills ;)
. Pepsi eller cola? - cola
. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? romantisk hemmakväll, men det är klart, ibland sitter det inte helt fel med en riktigt nice utgång (a) ;)
. Färgfoto eller svartvita? - både och
. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
.Bilddagboken eller myspace? är inte aktiv på några av dom forumen

T i o "H a r d u n å n s i n"
. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? haha nej
 Har du nånsin viljat ta livet av dig? nej inte egentligen, vet hur ont det gör att lämnas kvar av personer som väljer att avsluta sitt liv och det vill jag inte utsätta mina nära för...
. Har du nånsin gjort något du ångrar? det har väl alla gjort någon gång?
. Har du hoppat bungy jump? nej men vill!
. Har du nånsin varit med i en olycka? njae
. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nope, fy fan ^^
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? haha kanske...
. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha nej
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? typ inte
. Har du nånsin tyckt att världen suger? man har väl sina stunder!
 
O m d i g:
. Hur mycket är klockan just nu? - 22:52
. Namn? Emma Karin Josefin Mårtensson Nääs
. Vart bor du? hemma ;) nej men Tyresö!
. Hur många barn vill du ha när du blir stor? minst 2 små knoddar!
. Vill du gifta dig? absolut!
. Rullar du spaghettin eller skär du den? olika
. Har du ätit sushi? har smakat några gånger men gillar det inte särskilt mkt!
. Favoritglass? ben&jerrys halfbaked typ
. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? vet inte, äter inte flingor så håller inte koll på sånt
 Humör? just nu ganska glad

F y r a G r e j j o r
. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej jag är en snäll flicka ;)
. Sover du helst själv eller med någon? det beror på vem den andra är men sover helst brevid min älskling!
. Tror du på spöken? tror på att det finns nåt övernaturligt men vet inte riktigt vad...

S k u l l e:
. Skulle du vilja vara längre? nej jag är nöjd med mina 174 cm över marken ;)
. Skulle du vilja kyssas nu ? ja, vill att mitt gosegull kommer hit!
. Skulle du vilja dricka dig full nu? inte för tillfället nej!

K a n:
. Kan du röra på öronen? ja asso inte vifta på dom men jag kan röra dom med fingrarna ^^
. Kan du slicka dig på näsan? nope!
. Kan du kolla i kors med ögonen? ja inte speciellt svårt
. Kan dina föräldrar lita på dig? ja absolut!
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? kan, kan jag väl men jag pratar helst om jag får ^^
 Kan du va på en fest utan att dricka? ja självklart, går inte på fest för att dricka utan jag vill ha roligt med mina vänner!
. Kan dina vänner lita på dig? ja självklart, i vått och torrt!!!
. Kan du tänka att pierca dig i naveln? kanske
. Kan du suga? suga på vadå? ;)
. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? självklart!

H a r:
. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? vita lögner
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja :)
. Har du syskon? japp, världens finaste <3
. Har dina föräldrar ljugit för dig? vita lögner isf
. Har du varit hög den här månaden? ne usch det har jag aldrig varit
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej då!
. Har du borstat tänderna den senaste timmen? nope, ska snart göra det ^^
. Har du pussat någon som är fyra år äldre? yes i do.
. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nope
. Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? nope
. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nope
. Har du ljugit på någon fråga än då? naaaej
 
V e m:.
Vem älskar du? många
. Vem vill du bli full med? haha vilken fråga
. Vem är den bästa artisten/gruppen? finns många bra
. Vem pratade du senast i telefon med ? linda
. Vem är snällast i världen? finns många som är snälla!
. Vem vill du prata med? älskling
. Vem sov du senast med? älskling
. vem vet allt om dig? typ ingen mer än jag själv ^^
. vem kramade du senast? linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0