torsdag 29/9-11

Hej på er :)
Hoppas allt är super med er :) Själv så mår jag bara fint!
Hade inte tid att sitta vid datorn igår, därav blev det bara ett mobilblogginlägg. Dagen började med att jag mötte Linda vid bussen ca fem i tio och sen gick vi tillsammans ner till Ams där jag fick lite info och sådär. Var väl klart på tio min högst ^^ Sen gick vi direkt till gymmet som ligger bara några tiotal meter därifrån (vi gymmar på Friskis & Svettis Tyresö) och körde ett ganska hårt pass på lite över en timme. Väldigt skönt dock ;) Efter det gick vi hem till mig och duschade och bytte om innan vi gick ner mot busshållplatsen där Lindas mamma, Lena, plockade upp oss och så åkte vi till Haninge. Först åkte vi till ÖB och sen åkte vi ner till Port 73 där jag hittade några julklappar :) Jag och Linda fick sen skjuts till en restaurang här i Tyresö som heter Lilla Italien där vi åt sen lunch/tidig middag, mumma! När vi hade käkat klart drog vi till centrum där vi först gick runt och kollade lite, sen tog vi en varsin is-chai på EH, som jag mobilbloggade om ;) Efter det drog vi till ungis där vi satt och snackade med b la Madde, Anus, Fanny, Rickard, Sofia och Jonte typ hela kvällen, kul som fan hade vi iaf! Jag kom hem runt 10 och somnade efter att ha kollat på Criminal Minds som slutade 12.
Puss på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0