Fuck.

Jag är så jävla trött på typ allt just nu.
Ibland vill jag bara gräva ner mig någonstans och stanna där föralltid.
Har lust att springa ut i skogen och skrika rätt ut för att möjligtvis få lite av all ilska jag bär på.
Tänk om folk kunde lära sig hur fan man beter sig istället för att bete sig som några jävla rövhål.
Jag orkar inte med bråk, avundsjuka, fula ord, brutna löften och allt annat skit, jag har andra, mycket viktigare saker att tänka på.
Jag är ingen jävla papperskorg som folk kan slänga massa skit på, tyvärr men alla kan ta sitt eget skit och göra sig av med det utan att ta ut det på andra människor som inte har gjort nåt.
Mitt liv kanske är ganska kaosat just nu och det tänker jag inte sticka under stolen med men jag måste få lösa det på mitt sätt, hur lång tid det än kommer ta. Jag måste tänka på mig själv nu och vad som är rätt för MIG. Att försöka hjälpa mina vänner prioriterar jag såklart men jag måste ändå sätta mig själv och mitt välmående främst.
Det handlar inte om någon speciell person utan bara allmänt, känns som att det händer massor just nu.
Jag är själv inte perfekt, långt ifrån men jag har iaf lärt mig hur man beter sig mot andra, ja mot dom som förtjänar det. Jag har lärt mig att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och då är det tyvärr så att om någon beter sig som ett as mot mig så kan den personen inte fodra att jag ska vara en ängel tillbaka.
Jag sätter ner foten nu och säger ifrån när jag känner att det behövs och passar det inte så kan jag inte göra så mkt åt saken mer än att kanske tänka på hur man behandlar mig.
Det är inte meningen att låta självisk nu men om någon slänger massa skit på mig som jag inte förtjänar så är det väl inte mer än rätt att jag säger ifrån?!
 
 
Det här inlägget kanske blev lite rörigt men jag behövde bara skriva av mig lite, det handlar som sagt inte om någon speciell person utan allmänt.
 
Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0