torsdag

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra vecka hittills :) Det har jag iaf haft, den har bestått av massa jobb och fotbollstittande igår!
Att jag för tillfället har mkt i skallen märkte jag verkligen idag. Jag hade precis kommit till jobbet och skulle kolla en grej i min kalender och ser då att det står att jag egentligen är ledig idag. Haha ahapp, hoppsan! Kunde verkligen inte vara ledig idag så jag jobbade idag och tar ut den lediga dagen imorgon istället :) Det blir perfekt för då hinner jag packa och fixa lite.
Nu har jag nyss kommit hem ifrån hjärtat, vi hinner knappt träffas nåt nu för tiden så när båda kan så tar vi chansen :) Idag är det t om 4 år och 5 månader sen vi blev tillsammans, tiden går fort asso!
 
I helgen ska jag och fröken Forsberg ut och resa, till Göteborg närmare bestämt! Båda har länge velat åka dit tillsammans och särskilt nu när det är dags för Lisebergs julmarknad och nu när vi båda är lediga en hel helg så tänkte vi slå till :) Snart kommer det nämligen bli ordentliga ruscher på båda våra jobb, julbord för henne då hon jobbar i restaurangbranschen och för mig, ja jag jobbar ju i kyrkan, behöver jag säga mer än så? ;) Det ska iaf bli sjukt kul! Vi åker på lördag morgon och kommer hem sent på måndag kväll. Liseberg, shopping, Göteborgsightseeing, utgång osv står på schemat för denna helg. Ska försöka lägga upp lite bilder och lite updates och sådär här!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0