Lista!

Vad heter du? Emma

Vad jobbar du med? Jag är ungdomsledare!
 
Hur lång är du? 174 cm lång enligt passet.
 
Hur gammal är du? 20
 
Hur gammal känner du dig?20 ^^

Vad har du gjort i dag? Jobbat och ätit middag och planerat resa med tjejerna på O'learys!

Vilken film såg du senast? Sex and the city 2

Vem ringde du senast? Linnéa

Är du besatt av någonting? Haha inget

Är du rädd för blod? Nope

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mysig och väldigt rosa säng :)

Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Olof Palme, Carl Bildt, Fredrik Reinfeldt, Göran Persson. Ingvar Carlsson (?)

Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Haha nope

Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart.

Favoritplagg? Leggingsm, funkar till allt - alltid!

Vilken är din favorithögtid? Jul, utan tvekan bästa tiden på året!

Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I ett varmt land i en mysig famn :) 

Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Öööööh kommer inte på nåt nu....

Hur vill du tillbringa din pension? Tillsammans med min älskade och umgås med våra fantastiska barn och barnbarn som vi kommer ha då ;)

Vad lyssnar du på just nu? Haha tvättmaskinen.

Har du någon gång brutit ett ben? Nä aldrig.

Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Mjölk, filadelfia, sallad, mat och ost ^^

Vem är din favoritkändis? Har väl ingen riktig favorit..

Vad är du på för humör just nu?  Ganska bra men vääääldigt trött. Sova snart? Ja tack!

Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Nordamerika!

Snarkar du? Om jag är förkyld så kan det tydligen komma nåt litet snark.

Vilka yrken har du provat på? Butiksbiträde, café/kalasvärdinna, postsorterare, ungdomsledare, barnpassare på sats, barnskötare på förskola.

Hur går du helst klädd? Oversizead tröja och leggings/jeans.

Vilket stjärntecken är du född i? Stenbock 

Vilket är ditt favoritgodis? Polly, den röda påsen 

Vad sa du senast? "Hejdå"

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Svenska

Vad har du på dig just nu? Linne & leggings

Vilken är din favoritaffär? H&M och Åhléns

Vad har du för storlek i kläder? Det beror på var jag handlar

Vad har du i din väska? Allt möjligt

Vad köpte du senast? Middagen - fajitas, en cider och en drink

Hur många gånger har du flyttat? 2

Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En båt, åror och nån som är stark ^^

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll.

Senaste filmen du såg på bio? Ego

Har du blivit sydd någon gång? Naej!

Har du någon gång badat naken utomhus? Det har väl alla?

Vad åt du till frukost? En falurågrut-macka med smör

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Typ gled runt och var 10 år och asball ^^ Var stolt storasyster (det är jag såklart nu också) och väntade med spänning på att lillasyster nummer 3 skulle ploppa ut :)

Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej, ganska svårt när man inte har bil och på skotern sköter jag mig alltid!

Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Hjärtat skickade sött morgonsms vilket typ aldrig händer :)

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid mig på mitt nattduksbord 

Vad var det sista du åt? Kycklingfajitas

Vem är världens vackraste kvinna? Mami! <3 

Är du blyg? Haha ja...

Vilken var den sista konserten du var på? Swedish House Mafia på Friends Arena, love <3

Vad heter du i andra namn? Karin Josefin

Vilken är den roligaste träningsformen? SH'bam

Har du några husdjur? Ja två galningar, en liten hamster, Cookie, och en busig undulat, Pip.

Vill du gifta dig? Det vill jag absolut!

Var växte dina föräldrar upp? I Hede

Har du någon gång ringt polisen? Nä faktiskt aldrig

Har du svenskt ursprung? Svensk rakt igenom hära, 100%.

Har du, eller har haft, något smeknamn? Emmis, Emmsern, Trollet, Emmchen, Skilton osv osv.....

Vilka är dina största svagheter? Jag kan bli sjukt sur när jag är hungrig, inte kul..

Är du i ett förhållande nu? Jajamän :)

Vem vet mest om dig? Jag själv ^^
 
Vad gör du på fredagskvällar? Festar eller chillar

Bästa filmen du någonsin har sett? Finns så många, stekta gröna tomater är en av dom iaf, fantastisk!

Favoritställning? I vilket sammanhang? ;)

Är du lycklig? Ja, har ingen anledning att inte va det så :)

Har du hånglat med någon de senaste 24 timmarna? Haha nä

Isåfall, vem? .....

Snusar/röker du? Naej!

Saknar du någon just nu? Många!

Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jobbade lite på sats osv typ ^^
 
Är du rasist?
Föredrar du svenska eller utländska killar? Jag gillar väl dom som är fina personer ^^

Har du spelat/spelar du i ett band? Haha nää

Anser du dig vara intelligent? Ganska iaf :)

Hur ofta gråter du? När jag blir arg så ibland.

Vad gör du när du mår dåligt? Gråter typ ^^
 
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag ställer upp och finns där för dom som behöver mig, och så är jag snäll, glad och social :)

Vad får du ofta komplimanger för? Ögonen och boobsen ^^

Har du lätt att få folk att skratta? Haha mmm

Har du lätt för att skratta? Jag har sjukt lätt för att skratta!

Har du några talanger? Sång.

Vet du om någon är kär i dig? Haha ja en vet jag iaf, boo :)

Är du kompis med ditt/dina syskon? Dom är mina bästa <3

Vad står det i ditt senaste sms? "Oki"

Har du svarat ärligt? Ja det har jag. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0