Mitt år 2012.

Januari; Jag firade in det nya året i Hede med familjen och mormor och morfar. Såg Sverige vinna JVM-guld och var extra glad över det eftersom en gammal klasskompis från låg- och mellanstadiet var med och vann. Hyllade guldhjältarna i Kungsan. Fyllde 19 vilket firades med middag och utgång. Började jobba på förskola och SATS.
 
Februari, mars & april; Vad jag minns så hände det inte så mkt. Var bl a på konfaläger med kottarna i april. Fortsatte även jobba på förskolan. Grinade till prins Daniels presskonferens när Estelle hade fötts ^^
 
Maj; Såg LMFAO på Grönan, så grymt! Konfirmation för kottarna. Linda tog körkort, woop woop!
 
Juni; Fia tog studenten och fyllde 20 år, firade 4 år med hjärtat. Firade midsommar på hans landställe med hans familj och släkt. Kom hem och hittade vår älskade lilla Alvin död i sin bur, otroligt jobbigt att behöva ringa mamma som är i Hede med resten av familjen och berätta det och då höra sina älskade systrar skrika och gråta, usch :( Vi begravde han iaf fint när dom kom hem <3
 
Juli; Var i Hede lite. Åkte mkt bil med Linda och Fia, bl a till Trosa på en liten dagsroadtrip.
 
Augusti; Typ njöt av livet och laddade upp inför jobbet. Kräftskiva ute på Henkes landställe med Linda, Henke, Sebbe, Sebbe, Robin, Philip, Victor, Kalle, Robban och Jimmy, riktigt roligt :) Såg Norlie & KKV på Grönan.
 
September; Började jobba som ungdomsledare vilket jag fullkomligt älskar! Redan första helgen åkte vi iväg till Världens fest i Malmö, kulkul :) Grönan med familjen och lite sånt :)
 
Oktober; Jobbade på och umgicks med fina personer :)
 
November; Ojojoj vilken månad! 3 nov var jag på Ladies night med Linda, Lena och Annika. 17-19 nov drog jag och Linda till Götlaborg och festade, träffade goa gubbar och gummor, var på Lisebergs julmarknad, shoppade osv! Vår älskade Kim avlivades :(<3 23 nov smällde det dock, då var jag, Linda och Felicia och såg SHM!! Bästa någonsin!!! :D Mormor, morfar och min morbror kom även hit eftersom mormor fyllde 70, mkt trevligt :)
 
December; Julmiddag med jobbet, luciatåg, MASSA (!!!!) jobb. Firade Lindas 20-årsdag. 4,5 år med boo. Firade jul i Hede och vi hade även fest för mormor med vänner och släkt, världens finaste <3 Åkte hem själv och var sambo med Linda, och Sandra några av dagarna, i ca en vecka. Blev festande, filmmys, tjejsnack och ett hejdundrade nyårsfirande (där även Anus var med) vilket var väldigt roligt! Armen i vinkel säger jag bara... ;)
 
2012 var ett väldigt bra år men 2013 ska bli ännu bättre! Jag fyller ju för fan 20 nu den 15 januari! :D
lille pilt!
2013-01-04 @ 20:43:22

Hörrdu du du! Det är väl minsann värt att skriva att dina små piltar fyllde år? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0