Veckan och Valborg!

Hej igen :)
Har haft en ganska fullspäckad vecka! Var borta på läger med jobbet hela förra helgen så var ledig måndag-onsdag :)

Måndag; jag och Linda drog med hennes lilla smartbil till Vingåkers factory outlet och kollade lite där. Jag köpte ett linne från boomerang och lite strumpor!

Tisdag; Valborg! Städade och fixade lite hemma under dagen och sen vid 21 rörde jag mig mot Fias jobb och därifrån drog vi oss in till stan. Vi gick till soft bar och dit kom även Fanny och Emelie! Sen drog jag, Emelie och Fanny till Lion bar (Fia skulle hem) där det va knök! När vi drog därifrån så åkte jag till gullmars och mötte en vän, mkt bra Valborgskväll måste jag säga :)

Onsdag; kom hem vid 11 på förmiddagen och då blev jag satt i jobb direkt hemma, rensa trädgårdslandet stod på schemat. Seriöst det kan vara det tråkigaste som finns... Under kvällen va jag bara hemma och chillade, va sjukt trött med tanke på att jag sov typ 3 timmar natten innan ^^

Torsdag; jobbade i några timmar, promenerade hem och fixade lite innan jag åkte till gullmars och mötte Linda. Vi svängde förbi hennes pappas jobb en snabbis innan vi åkte till grönan. Vi åkte egentligen dit bara för att vi skulle köpa våra grönankort men stannade kvar och kollade på konserten som va!

Fredag; jobbade några timmar, hade en trevlig långlunch med en fin kollega med god mat och mkt snackande! Gick in i centrum och shoppade två blusar och en kofta. Åkte hem, chillade, fixade mig och åkte in till stan och mötte Fia, käkade, mötte Emelie och så gick vi först till soft och förade och sen gick vi till Kristall och dansade till typ halv 3. Kom hem 4 men somnade inte förrän 6...

Idag; blev väckt 9, trött Emma efter 3 timmars sömn ännu en natt men men det är bara att köra på! Hjälpte till att fixa lite på altanen, duschade och nu kollar jag lite på tv. Om ca 1,5 timme ska jag till grönan igen med Fia och kolla på fun :) efter det blir det utgång med Linda!

Imorgon; fixa lite hemma och sen får vi se :)

Puss på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0