Senaste veckan!

Hej på er :)
Jag vet att uppdateringen har vart sämst den här veckan men har haft fullt upp så tänkte dra alla dagar lite kort nu!
Onsdag (förra veckan): Pluggade med mitt SA hos Maria i klassen. Mötte sen upp Fia för att käka middag och hänga runt lite.
Torsdag (förra veckan): Pluggade fram till klockan 15 typ då jag duschade och började fixa mig, åkte sen in till stan och mötte upp Sofie, Alex och Anton. Vi gick till systemet och köpte sen mat som vi drog hem till Alex och åt. Det vankades nämligen viklaradeförstatentan-fest hemma hos Alex, dit även Annelie och Andrea kom. Vi hade en sjukt kul kväll som innehöll det mesta haha ^^
Fredag: Jag vaknade upp i min lilla kokong på Alex soffa och vi bestämde oss för att gå och handla tacos. När jag väl va där så utnyttjade hon mig (haha) och storhandlade, men jag hjälper så gärna min fina vän :) När vi kom hem till henne igen så lagade vi tacosen, såå jääääävla gott! Resten av dagen/kvällen typ chillade vi framför tvn och snackade massor innan jag åkte hem.
Lördag: Började dagen med familjefrulle och hjälpte sen mamma lite genom att dammsuga hela huset och tvätta, #duktigdotter93! På kvällen träffade jag först Fia och sen mötte vi även upp Alex och gick till Dovas på Söder dit även Alex kompis J-lin kom. Drack gott och snackade innan det var dags att röra sig hemåt.
Söndag: Vaknade runt 11 och började då fixa mig för att åka till Gullmars och möta Fia. Söndagen bjöd nämligen på en heldag med Djurgårdsfamiljen! Vi käkade grekiskt innan första matchen. Kl. 15 var det dags för fotboll, säsongens sista match på Tele2, mellan DIF-Gefle som slutade 1-1, sen blev det avtackning av 3 spelare och även av Per-Mathias Högmo... :( När det var slut gick vi till Hovet, köpte med oss pasta och gick in till klacken. Kl. 18 var det alltså dags för hockey mellan DIF-Malmö som slutade 4-3 efter sudden, poäng i båda matcherna alltså! Chillade på Gullmars lite innan vi åkte hem.
Måndag: Hade heldag i skolan för första gången, VFU-introduktion, snacka om att huvudet var typ dött efteråt..... Bästa Fia fixade dock Avicii-biljetter till den 1 mars!!!! På kvällen träffade jag Linda och Fia.
Tisdag: Skola först och sen var det dags för att laga ett hål i en tand :( Fröken Mårtensson Nääs lider av en hemsk tandläkarskräck men det gick faktiskt okej, gjorde lite ont trots bedövning men men. Fattig blev man också, 1120 kostade det, väääääldigt dyrt för en stackars fattig student :( På kvällen blev det bara chill och lite plugg.
Onsdag: Skolan mellan 9-12, lunch i stan med Sofie, Alex och Anton och sen gick vi tjejer runt typ alla H&M på jakt efter en mask som jag ville ha på Halloweeen men utan resultat så nu har jag bytt plan! Träffade Linda på kvällen.
Tordag (idag): Sitter just nu och ska börja plugga, unnade mig en sovmorgon idag eftersom vi har hemmaplugg ^^ Senare får vi se vad som händer :)
 
Puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0