Igår!

Hellooo! 
Igår va det fullt upp hela dagen, därav ingen uppdatering ^^ först va det skolan mellan typ 10-12.30 och sen åkte jag och mina b-rudar till stan och käkade och sen köpte jag och Sofie present till Alex när hon hade gått, håller tummarna för att det blir bra vilket vi tror :) sen åkte jag till Tyresö och hämtade ut mitt vin samt köpte lite mer smått och gott på systemet innan det var dags att ha konfirmander. Efter det bar det hemåt för middag, fix av mig själv inför kvällen och förande innan jag åkte till Fridhemsplan och mötte Linda och Camile för att tillsammans gå till Elins skiva. Det var kul som fan men man kände sig lite gammal där bland allt lammkött ^^ kom väl hem vid 2 typ och däckade direkt :p
Föreläsning...
Söta Sofie!
Druuuunk selfie haha ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0