Dag 07 - Min bästa vän

Den 22 december 1992 föddes en liten tjej som fick namnet Linda, min bästa vän Linda. Vi lärde känna varandra först 2006 då vi började i samma konfagrupp men blev väl aldrig riktigt tighta, mer bekanta typ. Sommaren 2010 åkte vi på konfirmandläger där vi båda var ledare och det var inte förrän då vi blev nära vänner. Ända sen dess har hon varit min absolut bästa vän. Vi känner varandra inifrån och ut och har byggt upp en otroligt stark vänskap som klarar typ allt. Visst har vi tjafsat lite men då vi båda värdesätter vänskapen mer än att lägga energi på onödigt bråk och tjafs. Vi säger vad vi tycker, tänker och vill ha sagt och sen lägger vi det bakom oss helt enkelt :)
Linda är en otroligt stark person, hon är ett tryggt stöd och jag vet att hon alltid kommer stå vid min sida precis som jag alltid kommer stå vid hennes. Hon är fin och vacker, hon är rolig och får mig ofta att skratta. Vi har under våra 4 år som besties hunnit uppleva så sjukt mkt tillsammans vilket har skapat så otroligt många roliga och galna minnen. 
Linda Forsberg, min make, stjärnsyster och bestie, jag älskar dig! Tack för att du finns! <3














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0