Fredag kväll

Hej på er :)
Vilken jäkla kväll det blev igår ^^ mötte upp Sabina i stan och vi gick till Mix och drack öl & vin och snackade massor i några timmar, mot slutet kom även Beckie dit. Det va jättekul att träffa dom båda då jag inte träffat Sabina på typ 1,5 år och Beckie kommer jag inte ens ihåg när jag träffade senast ^^ vi skiljdes åt vid 22 och då åkte jag till Söder och mötte upp Tea för några öl på Opal. Vid 00 drog vi mot Lemon bar vid Rådhuset, dock så trodde Tea att vi skulle gå av i St Eriksplan så det blev en prommis sådär mitt i natten ^^ iaf så kom vi tillslut till Lemon bar där det va råparty, dock så va alla typ en del år äldre än mig så snacka om att jag kände mig som värsta lammköttet när 30,40,50-åringar kom fram och ville dansa och försökte ragga haha!! Kom iaf hem typ 04 och fick telesällskap hela nattbussresan hem av en kompis från Göteborg vilket gjorde att resan inte kändes lika lång som dom flesta gångerna :) när jag kom hem hann jag ta massa fula fylleselfies innan jag däckade haha ^^












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0