Lördag!

Hej på er!
Vilken dag vi har, iaf här i kungliga huvudstaden ;) Imorse hade vi det vääääldigt varmt i solen hemma om man säger så......

Efter frukost åkte jag, mamma och Jenny till Sickla för lite shopping. För min del blev det mest basgrejer som leggings & toffsar. Innan vi åkte därifrån fick jag och Jenny en varsin smoothie från Naked juice bar, jag tog en coco sunshine, goooottt!!


Jag och mamma tog även en sväng förbi centrum innan jag va tvungen att åka hem och fixa mig inför kvällen. Jag sitter just nu på tåget mot Rotebro där vi börjar Johannas kväll. Min fina vän fyller nämligen 22 år idag vilket ska firas med först middag hos henne och Juan och sen åker vi in till stan och går ut :)



Puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0