Jenny 15 år!

Idag (eller ja igår eftersom klockan är över 12) så var det 15 år sedan min äldsta lillasyster kom till världen! Jag kommer nog aldrig glömma hur jag, mitt i en lektion, blev utkallad ur klassrummet och där möttes av min bonusfarmor Britten. Det klickade liksom inte varför hon va där men sen kom det "Emma du har fått en lillasyster!" Ååååh den lyckan! (Fick i efterhand höra att Britten hade så bråttom med att komma till min skola så hon helt missade ett fartgupp som hon därför helt sonika flög över, haha!) När jag sem kom in i klassrummet igen fick jag ställa mig framför klassen och berätta den glada nyheten :) skoldagen gick som i slowmotion men när den äntligen va slut så kom Britten & Åke (min bonusfarfar) och hämtade mig och så åkte vi till en klädbutik för att köpa något till lillasyster. Valet föll på en gul liten body, kommer fan fortfarande ihåg hur den där bodyn såg ut haha :) därefter åkte vi hem till dom i väntan på att vi skulle få åka till SöS. Lååååånga timmar för en nybliven storasyster.... ;) när vi väl kom dit var lyckan total, jag fick äntligen träffa min perfekta lillasyster <3
Jenny är en tjej full av energi, rolig och envis/tjurskallig som få ;) trots att vi ibland har våra duster sinsemellan så blir dom aldrig speciellt långvariga eftersom vi båda är experter på att göra den andra på bra humör igen, så har det alltid varit. Jag kommer ihåg när vi va mindre och Jenny ibland var tjurig över något och därför minsann inte skulle äta middag så räckte det med att jag gick in i hennes rum, snicksnackade lite och när jag frågade om hon ville rida på min rygg så var "jag vägrar äta middag!" som bortblåst och hon hoppade glatt upp på ryggen och skrattade hela vägen till köket. Det finns så många minnen som jag alltid kommer bära med mig långt in i hjärtat min fina lilla Jenny, och jag vet att många fler kommer komma!

Jenny, jag är stoltast i världen över att få vara din storasyster och du vet att jag alltid kommer finnas här för dig oavsett vad det gäller & oavsett tid på dygnet. Du är min lilla knubbsäl och oavsett hur gammal du är så kommer du alltid vara min lilla bebis, min lilla pluttbebis med dom tjocka kinderna. Jag älskar dig av hela mitt hjärta bästa & finaste Pilton <3<3<3<3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0