Tisdag!

Hej hej :)
Hoppas att alla har haft en bra tisdag! Jag hade ställt klockan på 9 idag för att komma upp i skaplig tid så när klockan ringde så gick jag upp och fixade frulle och sådär. Resten av dagen har bestått av en del plugg, dusch, fixande här hemma samt att jag har fixat smoothie med jordgubb&exotiska frukter-smak till imorrnbitti & middag+matlådor! Asså jag måste få skryta lite över mig själv & min matlagning, satan va gott det va! Jag gjorde kycklingsås med kycklingfilé, rökt kalkon, färska grönsaker, vitlök&kryddor samt crème fraîche och till det hade jag kokta grönsaker & ris och daaaamn kompisar, yummie ^^ den som har turen att få mig som flickvän/fru i framtiden kommer verkligen kunna skatta sig lycklig, jag är grym i köket :) så nu har jag skrutit klart! Imorrn är det tidig uppstigning, 04.30 (kill me.......), så det är snart sovdags! Hörs imorgon, puss!
Åt lite poppisar när jag pluggade, nomnom!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0