Senaste dagarna!

Hej gänget!
Har vart ganska dåligt med inlägg dom senaste dagarna men jag har haft saker för mig typ hela tiden. Jag har hängt hemma hos familjen, vart i skolan, lunchat med mamma, lunchat med Maria & Jesper (två gånger t om), vart på Söder med Sofie och sen sprang vi på Tommy och William och lite sådär. Och så har jag träffat en ny bekantskap som jag ser fram emot att fortsätta lära känna :) Jag har även fått betyget på den stora uppsatsen jag lämnade in för några veckor sen och jag är helt överlycklig - jag fick B vilket är näst högsta betyg! Så stolt och nöjd :) Jag har helt enkelt haft fantastiska dagar och det tänker jag fortsätta ha hihi :)
 
Johanna
2015-04-29 @ 20:32:45

Ibland händer det mycket och då får man njuta av det också 😄 men jahaaa som du vill lära känna mer, spännande 😘 Måste luncha mer nån gång med dig och Jesper och Maria, ni är ju för sköna!😀

Johanna
2015-04-29 @ 20:32:46

Ibland händer det mycket och då får man njuta av det också 😄 men jahaaa som du vill lära känna mer, spännande 😘 Måste luncha mer nån gång med dig och Jesper och Maria, ni är ju för sköna!😀

Johanna
2015-04-29 @ 20:32:48

Ibland händer det mycket och då får man njuta av det också 😄 men jahaaa som du vill lära känna mer, spännande 😘 Måste luncha mer nån gång med dig och Jesper och Maria, ni är ju för sköna!😀

Anonym
2015-04-29 @ 20:33:31

Spammar dig lite hahsha 😂😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0