Festhelg!

Hej på er :) 
Vilken bra helg jag har haft! :) i fredags va det kräftis hos Linda, gott och trevligt som alltid :) vi spelade en typ av beerpong också som va askul, och effektivt om man säger så haha ^^ kom hem vid 01.30 och däckade direkt :)
Igår chillade jag hemma ett tag och sen åkte jag mot Tyresö och fixade mig samt drack ett glas rött med mammi innan jag gick till deras granne för lite grillfest. En vääääldigt trevlig kväll med härliga vänner, god mat och dryck, en sväng till Patricia & Skeppsbar som sen avslutades med taxi hem till familjen för övernattning i mitt gamla flickrum ^^ 
Idag har jag verkligen mått som jag har förtjänat haha...! Blev goood tidig middag bestående av laxknyten i ugn, så jävla gott! Kom hem för typ en timme sen och har sen dess duschat och fixat lite inför imorrn då det vankas jobb 06.45-15 och sen derby! :)





















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0