Jobb, plugg, jobb, plugg, jobb, plugg.....

... är typ det mina dagar består av för tillfället. I tisdags pluggade jag på morgonen, jobbade 4 timmar och åkte sen hem och pluggade igen och både igår och idag har jag jobbat 8-18 och sen pluggat. Igår åkte jag till Sofie och vi gjorde en stor del av vår gemensamma examination vi ska redovisa nästa vecka och idag fortsätter jag med min egen tenta. Har redan ställt klockan imorgon för att hinna plugga innan skolan och ja ni hör ju haha! Snart ska vi börja med våra uppsatser och det känns både läskigt och spännande, men jag längtar!!

MEN lite annat har jag såklart också hunnit med, såsom t ex familjemys, träning och derby! Bra dagar trots stress och ganska lite sömn :)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0