Söndag & måndag

Hejsan! 👋🏼
Kvällen igår blev väldigt trevlig! Vi började med förfest hos Sofie där vi gjorde oss i ordning innan det var dags att bege sig mot festlokalen i stan. Där var det dans och all in som gällde fram till 02.30 då vi fortsatte mot Patricia där vi va kvar till stängning. Jag och Soffizen åkte sen hem till henne och somnade runt 06.30 efter en lång och rolig kväll med mycket dans, väldigt mycket dans haha!
Idag vaknade jag, tyvärr, redan 08.30 av nån anledning och kunde sen inte somna om... 😩😩 vid 12 åkte jag mot skolan för att skriva min omtenta i filosofi, håll alla era tummar att det går vägen denna gången! När jag var klar åkte jag hem till familjen där jag spenderade min kväll, alltid lika mysigt 😍❤️
Näää hörni nu ska jag sova, vilket ska bli sjukt skönt efter endast 2 timmars sömn på typ 35 timmar.. 😂 puss & god natt 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0