Söndag & måndag

Hej hallååååå 👋🏼
Trots att jag sov typ 20 timmar denna helgen har jag vart otroligt trött idag, undrar om kroppen börjar bli less på mig som håller igång med allt möjligt samtidigt som jag pluggar heltid & jobbar deltid... Jaja, det är bara att trumma på för om några månader kommer ju belöningen ☺️
Igår plockade mamma upp mig vid 11 och så åkte vi till Forum och shoppade! Fick med mig en tröja, en kofta och lite hårprodukter hem men bäst av allt va att jag fick massa kvalitetstid med världens bästa mammis ❤️❤️ åkte sen med till Tyresö och kollade lite på pluttarnas träning innan vi hade söndagsmiddag hela familjen, lika mysigt varje gång att få umgås med dom man älskar mest i hela världen! ❤️❤️❤️❤️❤️
Idag har jag jobbat mellan 9-16 vilket gick fint trots min trötthet haha! Ville egentligen bara hem och sova men icke, va ju tvungen att plugga lite till morgondagens tenta. Det får bära eller brista....
Nä nu ska jag dejta John Blund tänkte jag så puss & god natt på er! 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0