Tisdag

Hej! 👋
Fy satan va trött jag Ă€r pĂ„ att skriva uppsats nu... Men mĂ„ste ge mig sjĂ€lv en klapp pĂ„ axeln eftersom jag nĂ€r jag började skriva igĂ„r hade plitat ihop ca 2700 ord och nu sen dess har jag kommit upp till ca 5600 ord. Nu Ă„terstĂ„r det bara att skriva rent sista punkten, komplettera & fixa till referenslistan samt lĂ€sa igenom sĂ„ man inte gjort nĂ„gra slarvfel - sen Ă€r jag klar! Annars idag har jag lagat mat, kycklingnuggets med kokta grönsaker och creme fraiche/sweet chili sĂ„s, som jag Ă„t framför ett avsnitt av Teen mom - vĂ€lförtjĂ€nt paus! Och sĂ„ har jag duschat ocksĂ„, jĂ€vligt skönt.. Ser fram emot helgen nu! Puss & godnatt raringar! đŸ˜˜â€ïž


Yummie. 😍



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0