hede

Hellu alla.
Sitter nu hos mormor o morfar i Hede. Kom fram vid halv 9 o då åkte vi hem hit o kollade klart på allsång på skansen o sen käkade jag lite. Nu har alla andra precis gått o lagt sig o jag är inte trött så sitter o snackar med Henke =) Ska bara chilla o sen slagga.
Imorrn så ska jag packa om lite saker till min nya bag som jag fick av Henke, ni kommer få se allt sen ! Sen ska jag nog bada med Jenny o Lina, annars hittar vi på nåt annat. Sen på torsdag så åker vi till Norge. Vill bara påminna alla som känner mig att inte ringa eller messa mellan torsdag kväll & måndag eftersom det är så himla dyrt för mig. Ring gärna på måndag sen, älskling du kommer nog få mormors nummer så vi kan snacka lite iaf :)
Hörs nog senare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0