29/2-12 - skottdagen!

Hej på er allihopa! :)
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag iaf! Jobbade 11-15, åkte hem och snörade på mig mina nya easytone-skor och tog en liten promenix i det vackra vädret. Det var så varmt och skönt att jag kunde ha bara t-shirt under min tunna vårjacka utan att frysa. Efter promenaden så åkte jag till Gullmars och mötte Linda för att käka Subway. Sen åkte vi till centrum och kollade runt nu innan vi drog till ungis :)
Igår så jobbade jag mellan 12-16 och sen åkte jag till kyrkan för att äta middag som vi lagade tillsammans och sen film-mysa med massa fina människor. God mat och trevligt sällskap gjorde det till en mkt lyckad kväll!
Pusssss och kraaaaaam!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0