Tråksysselsättning

Vad behöver du mest just nu? Hehe det skulle ni gärna vilja veta va.... ;) Haha nä skämt åsido, men skulle nog säga sällskap på den, är så jäkla uttråkad ^^

Vad tror folk om dig? Oj... Jag tror att folk ofta tror att jag är en glad skit, vilket iofs är helt sant :)

Vad får du oftast komplimanger för? Till utseendet är det oftast mina ögon, mitt hår och mina naglar och till mig som person är det nog att jag är glad och social! Och juste, mitt leende och minspel får jag ofta komplimanger för och att jag har förmågan att få folk runt omkring mig att le :) Det är helt fantastiskt att få höra det!

Brukar du skratta för dig själv? Ja haha ^^

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Wiie :D:D:*<3" från min Soffiz <3

Nästa mål i ditt liv? Komma igång med träningen och spara så mycket pengar jag bara kan innan examensbelöningen! :D

Hur svarar du i mobilen? Det beror lite på vem som ringer haha kan variera mellan "YOOO!" till typ "Hej det är Emma" ^^

Antal timmar sömn inatt? 9 :)

Brukar du komma i tid? Ja typ alltid, jag avskyr verkligen när man bestämt en tid och någon kommer jättesent. Jag tar gärna till lite extra tid ifall något skulle hända :)

När mår du bra? Jag mår bra typ hela tiden men jag mår som absolut bäst när jag umgås med mina fantastiska vänner och min underbara familj & släkt :)

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart!

Favoritdryck på morgonen? KAFFE, utan tvekan....

När brukar du oftast gå och lägga dig? Oj det är väldigt olika men mellan 22-00 oftast, typ :P

Är du blyg? Till en början kan jag vara det ja men när jag blir bekväm med nån är jag allt annat än blyg haha!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Måste nog svara ja på den..... :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0