Bra helg!

God morgon!
Är påväg till jobbet och tänkte passa på att slänga in ett inlägg här :)
Jag hade en riktigt bra helg, lugn och skön :) i fredags mötte jag Petra, Jenny och lille Uno i stan för en fika och valpmys ☺️😍 på kvällen tog jag det bara lugnt!
I lördags morse kom Sofie till mig efter jobbet och vid 14 plockade Linda upp oss och vi åkte sen tillsammans och lunchade och handlade innan vi åkte hem till mig igen och badade i poolen, käkade god middag och mest bara satt och snackade resten av kvällen, så mysigt!
I söndags tog jag det lugnt på förmiddagen innan alla systrarna Forsberg kom över och så blev det ännu mer bad! På kvällen stannade Linda kvar och det blev häng framför tvn :)
Igår jobbade jag 7.30-17 och sen åkte jag hem och lagade mat, kollade match och vattnade blommorna! ^^
Ha en fin dag! ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0