krasslig

hej , har inte haft lust eller möjlighet att skriva så mkt o just nu pallar jag inte inte heller skriva så mkt för är jätte trött o har ont i huvudet .. plus att jag saknar henke GROVT mkt ! får inte träffa han nu medans han är sjuk :'( hoppas du blir frisk snart älskling ! <3 idag har jag först varit i skolan o sen åkte jag till tyresö o träffade lite folk i centrum o sen gick jag , yoyo o yosra till forellen (skolan som jag gick 6-9 i) o hälsade på våran gamla mentor :) sen åkte jag o stina till stan o jag kom hem vid halv åtta , ska nog snart gå o lägga mig i soffan o kolla på lite tv med lite te så att halsen blir lite bättre , har lite ont i den också .. ganska najs att va ensam hemma nu o bara ta det lugnt , även fast det känns lite sajk att va ensam i ett stort hus men conny kommer ju hem sen ikväll .. ska nog bli ganska chill kväll med tv tittande , eller ska iaf se sex and the city o sen blir det att sussa sött , får sova länge imorrn eftersom vi börjar halv 12 pga två håltimmar på morgonen , slutar sen två o hoppas jag får åka till henke då !

ha det bra alla sötnosar !  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0