08.17

God morgon allihopa.
Jag har varit vaken sen halv 7 eftersom jag skulle skicka iväg mina systrar till skolan. Aja det funkade o har suttit här i typ 20 mins o varit helt klar, klätt på mig o sminkat mig har jag alltså redan gjort. Ska gå till bussen om typ 20-25 mins. Börjar 09.50 idag med mönsterkonstruktion, slutar 11.30 o då är det lunch o sen har ja svenska mellan typ 12.30 o 13.25 o sen slutar jag =) Igentligen har vi desgin nu på morgonen också men det börjar inte förens nästa vecka. Efter skolan så ska jag kanske möta Mellis o så ska vi nog åka till Haninge o kolla runt, eller så möter jag älsklingen direkt, ska ändå träffa han idag. Åh vad jag längtar ! <3
Ha en bra dag allihopa så hörs vi nog nångång senare idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0