torsdag

Hellu.
Sitter hemma hos älsklingen o vi har precis käkat middag, vi gjorde chickybits o pommes.
Idag så har jag varit i skolan o hade ju nationella i morse som jag tycker gick helt okej :) Efter det så sydde vi hela dagen, på lunchen så kollade vi på när folk i skolan red på en sån där mekanisk tjur ni vet (?), det skulle koras en vinnande trea som får springa ut först på studenten men tyvärr missade vi den tävlingen eftersom vi hade lektion men vi kollade som sagt senare ^^ Resten av kvällen händer nog inte så mkt, vi ska nog gå till maxi o köpa glass till småkidsen på Henkes praktik eftersom hans sista dag är imorrn.
Imorrn är jag ledig pga mösspåtagning o inställda lektioner, vääääldigt skönt ! Ska sova ut o sen möta Mellis o åka till Haninge o köpa lite saker eftersom studiebidraget kommer imorrn o sen blir det middag hemma hos Sebbe o Mellis med dom, Henke, Viktor o Sebbe H, kommer nog bli en trevlig kväll :)


sanne-madeleine
2010-04-29 @ 19:03:44
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

okej, så mys :9

sanne-madeleine
2010-04-29 @ 19:04:35
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

nee jag slutade tio och vavr hemma vid elva så jag har tagit de lungt sovit och kollat film och lite sådant.

Anonym
2010-04-29 @ 19:16:30

sv,det e bra med mig .)

händer ikv då?

liindblaads
2010-04-29 @ 21:36:37
URL: http://liindblaads.blogg.se/

sv, oh vad kul :) neej det blir att dricka lite vin och kolla på tv :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0